Ανατομία Γυναίκας: Δες και μάθε πως είναι το σώμα σου και ποιες είναι οι λειτουργίες σου. Περίοδος και μηνιαίος κύκλος:  Μάθε για το τι συμβαίνει στο σώμα σου κάθε μήνα.
Μηνομητρορραγίες. Ποια είναι τα αίτια; Πόνος στην περίοδο: Πως αντιμετωπίζεται;
Πολύ αίμα στην περίοδο. Τι μπορεί   να σημαίνει, τι να προσέξετε
Επίσκεψη στο γυναικολόγο. Γυναικολογική εξέταση,  προετοιμασία πριν την επίσκεψη.
Τεστ Παπανικολάου και καρκίνος του τραχήλου της μήτρας (Continue...)
Κονδυλώματα γεννητικών οργάνων (Continue...)
Πολυκυστικές ωοθήκες, ένα συχνό γυναικολογικό πρόβλημα
Αντισύλληψη, αντισυλληπτικά χάπια, σπιράλ (Continue...)
Κολπίτιδα, μυκητίαση του κόλπου (Continue...)
Ουρολοίμωξη (Continue...)
Ενδομητρίωση Πόνος στην περίοδο, υπογονιμότητα και άλλα συμπτώματα
Ανεπιθύμητη τριχοφυία. Που οφείλεται το πρόβλημα και πώς αντιμετωπίζεται. (Continue...)
Λειομυώματα (ή ινομυώματα). Τι προκαλούν και πως αντιμετωπίζονται.
 

 

 

Τα αίτια της παχυσαρκίας

Ο ρόλος της ινσουλίνης στην πρόκληση και στη διατήρηση της παχυσαρκίας

Μείωση της ζάχαρης και αύξηση των λαχανικών: Ένα πασίγνωστο "μυστικό" για απώλεια βάρους

Τα 4 στάδια μακροπρόθεσμης απώλειας βάρους: Οδηγίες για σίγουρα αποτελέσματα.

Βασικά στοιχεία αντιμετώπισης της παχυσαρκίας

Οι τροφές που απαγορεύονται στην εγκυμοσύνη

Τα μυστικά διατροφής στην εγκυμοσύνη

 

Διατροφή στην εγκυμοσύνη

Ποιοτική διατροφή. Πόσο βάρος παίρνει μια έγκυος; Τι είναι οι υδατάνθρακες; Συγκεντρώσαμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για εγκύους και μη. (Continue...).

Τι είναι οι βιταμίνες, ο σίδηρος, το φυλλικό οξύ και το ασβέστιο; Tι θα σου γράψει ο γυναικολόγος;  (Continue...).

Ποιες τροφές απαγορεύονται στην εγκυμοσύνη; Μπορώ να τρώω συκώτι; Μπορώ να τρώω sushi; (Continue...)

Απώλεια βάρους. Ο ρόλος της ινσουλίνης

Τι είναι η ινσουλίνη;

Η ινσουλίνη είναι ορμόνη που παράγεται από το πάγκρεας όταν αυξάνεται το σάκχαρο του αίματος. Όταν δηλαδή ένα άτομο φάει κάτι γλυκό, τότε αυξάνεται το σάκχαρο στο αίμα και αυτό προκαλεί την έκκριση ινσουλίνης από το πάγκρεας.

Για ποιο λόγο παράγεται η ινσουλίνη;

Η ινσουλίνη παράγεται ώστε να βάλει το επιπλέον σάκχαρο του αίματος μέσα στα διάφορα κύτταρα του οργανισμού προκειμένου να χρησιμοποιηθεί είτε ως καύσιμο, είτε να μετατραπεί σε λίπος και να αποθηκευτεί. Αν δεν υπάρχει ινσουλίνη, ή αν δεν μπορεί να δράσει η ινσουλίνη (όπως πχ στον διαβήτη), τότε το σάκχαρο στο αίμα αυξάνεται πολύ.

Η ινσουλίνη προσθέτει βάρος;

Η ινσουλίνη όπως είπαμε αυξάνεται μετά από ένα γλυκό, ένα πλούσιο γεύμα κλπ. Η αύξηση της ινσουλίνης προκαλεί τη μείωση του σακχάρου του αίματος, διότι το επιπλέον σάκχαρο μεταφέρεται με τη βοήθεια της ινσουλίνης μέσα στα κύτταρα, όπου μετατρέπεται σε λίπος. Με αυτόν τον τρόπο τα γλυκά προσθέτουν βάρος. Επιπλέον, η ινσουλίνη αναστέλλει τη διάσπαση του λίπους. Άρα αν ένα άτομο τρώει συνεχώς αυξάνεται η παραγωγή ινσουλίνης και προσθέτει βάρος.

Ποιες τροφές προκαλούν τη μεγαλύτερη αύξηση της ινσουλίνης;

Όλες οι τροφές που έχουν άμεσα και εύκολα διαθέσιμα σάκχαρα, όπως η ζάχαρη, τα γλυκά, η σοκολάτα, τα αναψυκτικά, το μέλι, τα φρούτα, το λευκό ψωμί κλπ. Οι τροφές αυτές προκαλούν πολύ μεγάλη έκκριση ινσουλίνης και έτσι ενισχύουν την πρόσληψη βάρους. Σε γενικές γραμμές ο οργανισμός έχει ελάχιστη ανάγκη από αυτές.

Ποιες τροφές προκαλούν μέτρια έκκριση ινσουλίνης;

Οι υδατάνθρακες με αλυσίδες σακχάρων που απαιτείται ενζυματική πεπτική διαδικασία προκειμένου να απελευθερωθούν τα σάκχαρα. Τέτοιες τροφές είναι τα ακατέργαστα άλευρα (μαύρο ψωμί, δημητριακά ολικής αλέσεως) και τα αμυλούχα (πατάτες, ρύζι). Αυτή η κατηγορία είναι άκρως απαραίτητη αφού δημιουργεί τη βάση μιας σωστής διατροφής.

Ποιες τροφές προκαλούν μικρότερη έως και ελάχιστη έκκριση ινσουλίνης;

Οι πρωτεϊνούχες τροφές, όπως το κρέας, το κοτόπουλο, το αβγό δεν προκαλούν έκκριση ινσουλίνης όταν καταναλώνονται αυτούσιες. Πάντα όμως αυτές οι τροφές μαγειρεύονται σε συνδυασμό με αμυλούχες τροφές (πχ πατάτες, ρύζι) οπότε ινσουλίνη παράγεται ανάλογα με την περιεκτικότητα των τροφών σε υδατάνθρακες και σάκχαρα (πατάτες, ρύζι, γλυκές σάλτσες κλπ).

Μπορώ να χάσω βάρος αν μειώσω την παραγόμενη ινσουλίνη στο σώμα μου;

Πράγματι αν τρέφεσαι έτσι ώστε η ινσουλίνη σου να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, τότε διευκολύνεις τον οργανισμό σου να χάσει βάρος. Αυτό όμως δεν αρκεί. Το αν θα χάσεις βάρος από εκεί και μετά εξαρτάται από το ισοζύγιο προσλαμβανόμενων θερμίδων και ημερήσιας κατανάλωσης θερμίδων μέσω της άσκησης.

Η άσκηση μειώνει την ινσουλίνη;

Η άσκηση προκαλεί την κατανάλωση των προσλαμβανόμενων σακχάρων της τροφής άμεσα, χωρίς να χρειάζεται η παρέμβαση της ινσουλίνης. Έτσι ένα άτομο που ασκείται μειώνει άμεσα τα επίπεδα του σακχάρου του αίματος χωρίς να αυξάνεται η παραγωγή ινσουλίνης. Έτσι η συστηματική αερόβιος άσκηση μειώνει την έκκριση ινσουλίνης από τον οργανισμό και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για απώλεια βάρους.

 

Και φτάνουμε στην επίμαχη ερώτηση: Τι θα πρέπει να κάνω για να χάσω βάρος;

Πριν μειώσεις την ποσότητα της προσλαμβανόμενης τροφής, θα πρέπει να δημιουργήσεις τις ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ απώλειας βάρους, δηλαδή

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ 1: Μείωση της έκκρισης ινσουλίνης από τον οργανισμό. Αυτό γίνεται αποκλείοντας τα γλυκά και τα άσπρα άλευρα (πχ άσπρο ψωμί, φρυγανιές) από τη διατροφή σου. Αντικατέστησέ τα με δημητριακά ολικής άλεσης.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ 2: Κάνε 30 λεπτά κάθε ημέρα συστηματική αερόβιο άσκηση (πχ γρήγορο περπάτημα). Έτσι προκαλείς καύση των όποιων προσλαμβανόμενων σακχάρων και μετριάζεις την παραγωγή ινσουλίνης.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ 3: Να θέσεις ρεαλιστικούς στόχους, δηλαδή απώλεια 1 Kg την εβδομάδα.

Εφόσον δημιουργήσεις τις προϋποθέσεις από εκεί και μετά η απώλεια βάρους είναι θέμα ισοζυγίου θερμίδων, δηλαδή να προσλαμβάνεις λιγότερες θερμίδες από αυτές που καταναλώνεις κάθε ημέρα. Ωστόσο περισσότερη σημασία έχει να προσηλωθείς σε μια ποιοτική αναβάθμιση της διατροφής σου με βάση τις ακόλουθες οδηγίες.

1. Να τρως 3-4 γεύματα πράσινων λαχανικών την ημέρα. Προκαλούν σχετικό κορεσμό και καταναλώνουν θερμίδες προκειμένου να τα πέψει ο οργανισμός. Επιπλέον, βελτιώνουν τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος και κατά τη διέλευσή τους από το γαστρεντερικό σωλήνα δεσμεύουν τα λιπαρά και μειώνουν την απορρόφησή τους. Επιπλέον σου δίνουν την ευκαιρία να μασουλάς κάτι ελαφρύ αν έχεις συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια να "τσιμπολογάς".

2. Να καταναλώνεις 2 φορές την εβδομάδα ψάρι ψητό και 2 φορές κοτόπουλο ψητό. Τις υπόλοιπες όσπρια.

3. Όχι πολύ ελαιόλαδο, περίπου 1 κουτάλι της σούπας ημερησίως.

4. Καθόλου στερεά λιπαρά (βούτυρο μαργαρίνη)

5. Να καταναλώνεις γαλακτοκομικά με μέτρο (1 φορά ημερησίως).

Πολλοί υπέρβαροι που ακολούθησαν τα παραπάνω και έθεσαν τις σωστές προϋποθέσεις είδαν να χάνουν κιλά αρκετά εύκολα, χωρίς απαραίτητα να καταγράφουν με λεπτομέρεια το τι έτρωγαν.

 Η γυναίκα παρουσιάζει καθυστέρηση, τεστ κύησης  θετικό.
 Οι μαστοί διογκώνονται πρωινή ναυτία γίνεται εμφανής.
 Πραγματοποιείται το υπερηχογράφημα αυχενικής διαφάνειας.
 Οι κινήσεις του εμβρύου γίνονται ολοένα περισσότερο έντονες.
 Πραγματοποιείται τουπερηχογράφημα β'επιπέδου. 
 Η μήτρα ξεπερνάει το ύψος του ομφαλού. Το έμβρυο αρχίζει να συσσωρεύει λίπος.
 Η μήτρα πιέζει έντονα τα παρακείμενα όργανα .
Η μήτρα μεγαλώνει, το έμβρυο ωριμάζει περισσότερο. Πραγματοποιείται το triplex.
 Όλα έτοιμα για τον τοκετό. Ο φυσιολογικός τοκετός και η καισαρική τομή

 

Ο φυσιολογικός τοκετός (Continue...)
Η καισαρική τομή (Continue...)
Πολύδυμη κύηση (Continue...)
Ποιοτική διατροφή στην εγκυμοσύνη (Continue...)
Oι βιταμίνες, ο σίδηρος και το φυλλικό (Continue...)
Ποιες τροφές απαγορεύονται; (Continue...)
Φροντίδα του νεογνού στο σπίτι (Continue...)
Αλλαγές στο σώμα μετά τον τοκετό (Continue...)

 

Αίτια παχυσαρκίας: Μια ανάλυση που θα βοηθήσει πολλές γυναίκες.
Αντιμετώπιση της παχυσαρκίας: Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε δίαιτα; Λύσεις για επάνοδο στο φυσιολογικό βάρος.
Θερμιδομετρητής: Βρες ακριβώς πόσες θερμίδες έχει η διατροφή σου
Ιατρική δίαιτα 1500 Kcal: Μια πολύ αποτελεσματική, ήπια και ισορροπημένη δίαιτα.
Ιατρική δίαιτα 1000 Kcal: Για πιο γρήγορα αποτελέσματα

 


ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ, ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟΣ, ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ, ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΠΕΡΙΟΔΟΣ, ΑΝΤΙΣΥΛΛΗΨΗ,

ΚΛΙΝΙΚΕΣ, ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΒΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ, ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΩΣΩΜΑΤΙΚΗΣ, ΚΕΝΤΡΑ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ, ΚΕΝΤΡΑ ΥΠΕΡΗΧΩΝ ΕΜΒΡΥΟΥ

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΤΟΠΟΥ www.femme.gr

Copyright © 2013 femme.gr

open@femme.gr Use this email for technical issues and advertising requests.

Last modified: Αυγούστου 06, 2013

sitemap