ΓΕΥΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διαιτα 1000 θερμιδων

Δίαιτα 1000 θερμίδων

Σχεδιάσαμε και σας παρουσιάζουμε μια αντιπροσωπευτική δίαιτα 1000 θερμίδων. Η ποσότητα των 1000 θερμίδων είναι χαμηλή ιδιαίτερα αν έχετε έντονο καθημερινό πρόγραμμα. Είναι πολύ σημαντικό να ακολουθούνται όλα τα γεύματα της δίαιτας, ώστε να μην υπάρχει αίσθημα πείνας. Συνιστάται να γίνεται σταδιακή προσαρμογή σε τέτοιου είδους προγράμματα (δηλαδή με σταδιακή μείωση των προσλαμβανόμενων θερμίδων-πχ 2000-1500-1000 θερμίδες ημερησίως). Πολύ σημαντική είναι η καθημερινή πρόσληψη ελαιολάδου (ας είναι και λίγο παραπάνω-δεν πειράζει) και πρωτείνης (κρέας, ψάρι, αυγό).

Η δίαιτα που παρουσιάζεται είναι αντιπροσωπευτική και δεν συνιστάται σε περιπτώσεις που συνυπάρχουν προβλήματα υγείας. Σε κάθε περίπτωση, η απόφαση για δίαιτα ιδιαίτερα χαμηλών θερμίδων θα πρέπει να λαμβάνεται σε συνεργασία με διαιτολόγο ή θεράποντα ιατρό.

Δίαιτα 1000 θερμίδων

ΠΡΩΙ Ένα φλυτζάνι τσαγιού γάλα 0% ή

ένα κεσέ γιαούρτι 0%

Μια φρυγανιά σικάλεως ή 1/4 φλυτζάνι κορν-φλέικς 

 

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ.: Ένα μέτριο φρούτο εώς 150 γρ. 

 

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: Άπαχο κρέας (κοτόπουλο ή ψάρι) Σαλάτα λάχανο ή μαρούλι ή ανάμικτα πράσινα λαχανικά

2 κουταλάκια γλυκού ελαιόλαδο για τη σαλάτα

45 γραμμάρια ψωμί ή 3 φρυγανιές ή 1 πατάτα ψητή

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: Ένα μέτριο φρούτο ώς 150 γρ

 

ΔΕΙΠΝΟ: 60 γρ.γαλοπούλα ή ένα μικρό κουτί τόνο ή ένα  αυγό βραστό και 50 γρ μυζήθρα 

Σάλατα ωμή ή βραστή

 2 κουταλάκια γλυκού ελαιόλαδο για τη σαλάτα

 45 γραμμάρια ψωμί ή 3 φρυγανιές

ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ: Ένα φρούτο εώς 150 γρ.

 

To Top